Veel gestelde vragen

Is mijn reservatie definitief na het invullen van het reservatie formulier

Een reservatie is pas definitief nadat u een bevestigingsmail van ons ontvangen heeft.

Wat moeten we doen bij het wijzigen van onze vluchturen?

Breng ons hier zo snel mogelijk van op de hoogte, wij proberen onze planning aan te passen of zoeken samen een oplossing.

Waarom hebben wij het vluchtnummer nodig van uw terugvlucht?

Aan de hand van het vluchtnummer volgen wij de vlucht online op, zo kunnen wij het uur van landen nauwgezet opvolgen.

Hoe vinden we elkaar bij aankomst in de luchthaven?

Als het een heen- en terugreis betreft, spreken we tijdens de heenreis al af waar we u opwachten bij uw terugkomst. Wij wachten u steeds op in aankomsthal van de desbetreffende luchthaven, met een bordje van TDS shuttle service. Wij zenden eveneens nog een sms als we in de luchthaven gearriveerd zijn en herhalen nog eens waar we u opwachten. BV: Brussels Airport > Java coffee bar / Charleroi Airport > Leonidas winkel

Hoe word de betaling geregeld?

Wij vragen bij voorkeur om cash te betalen bij ophaling heenrit. Indien u toch wenst te betalen via overschrijving kan u de betalingsgegevens via mail bij ons opvragen. Wij vragen om de betaling voor zowel de heen –als terugrit samen te betalen. Bij een enkele reservatie (terugreis) vragen wij om vooraf het bedrag over te schrijven.

Wat als we tijdens het spitsuur moeten rijden?

Wij stellen zelf een vertrekuur voor aan de klant en houden daarbij rekening met de spitsmomenten. Wij nemen door onze ervaring een ruime marge.

Wat mag niet in de handbagage?

Voor hoeveel personen kan ik reserveren?

Wij kunnen een groep tot 10 personen vervoeren. U kan ook een aanvraag doen voor meerdere personen, dan regelen wij alles om samen met een vaste collega in te staan voor uw vervoer.

Wat als mijn terug vlucht een ernstige vertraging heeft?

Wij vragen steeds bij erge vertragingen om ons hieromtrent via sms op de hoogte te brengen. Wij volgen de vlucht zelf ook online op, maar bij ernstige problemen bent u meestal vroeger op de hoogte. Wij zoek steeds naar een oplossing om toch uw vervoer te garanderen. Wij proberen dan onze planning aan te passen of schakelen een vaste collega in. Zo kan u gerust zijn dat uw vervoer gegarandeerd is.

Zijn er kinderzitjes voorzien?

Wij beschikken over verschillende kinderstoelen, aangepaste verhoogjes en een maxi cosi. U hoeft dit gewoon aan te vragen bij uw reservatie.

Hoe lang op voorhand moet ik reserveren?

Wij raden aan, vanaf u zeker bent dat u met ons wenst mee te reizen om uw reservatie vast te leggen, zo bent u zeker van uw plaats.

Hoe lang moet ik op voorhand in de luchthaven zijn?

Reis je binnen Europa, dan wordt in het algemeen aanbevolen om twee uur voor vertrek van je vlucht op de luchthaven zijn. Voor intercontinentale vluchten moet je meestal zelfs drie uur op voorhand aanwezig zijn. De uiterste momenten om in te checken, variëren per luchtvaartmaatschappij. Zoek voor de zekerheid dus altijd even op wat de uiterste check-in tijden zijn voor je vlucht.

Contacteer ons vrijblijvend

Vraag via ons prijsaanvraag formulier of via mail / telefonisch vrijblijvend een offerte op maat aan zodat wij je verder op weg kunnen helpen.

Interessante links

Brussels Airport
info vertrekkende passagiers: Info >
security: Info >

Charleroi Airport:
Info >

Schiphol Amsterdam:
Info >

Airport Lille:
Info >

Internationale luchthaven Oostende-Brugge:
Info >

Luchthaven Antwerpen:
Info >

Luchthaven Parijs: (Charles de Gaulle + Orly):
Info >